BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 24, 2009

Adik-adik SM Teluk Air Tawar

cenderahati kepada adik-adik2. Bookmark berisi kata nasihat, tidal dilupa emel disertakan agar perhubungan diteruskan walaupun ke mana pun kita pergi

kelihatan mereka sedang melakukan warm-up exercise. Apa yang disebut sebagai 'breathing technique'.


dua solo utama dihadapan; Sakinah (kiri) dan Shima (kanan)
Sakinah antara pelajar senior di situ, dan mendakwa sudah 5 kali tukar sekolah sepanjang 5 tahun

Ummi (percussionist); baru semalam dia pandang wajah saya, sebelum ni bercakap pun xmau pandang. pasai apa ya. suh menyanyi sorg2 ketaq. tapi sembang ngan saya rancak..urm


bergambar kenangan sebelum pulang. Akhirnya saya menyedari saya rupanya sukar untuk menerima perpisahan. Rasa sebak selepas tinggalkan depa..huhu

Walaupun kehadiran saya di sekolah itu bertujuannya untuk membantu mereka dalam latihan nasyid, namun apa yang terfikir di kotak akal saya ialah peluang saya untuk meningkatkan lagi kemahiran saya untuk menghandle 'budak2'. Bukanlah untuk mengajar tetapi lebih untuk belajar. Saya pun bukan mempunyai latar belakang yang hebat sangat dalam seni suara. Itu juga yang saya sebut kepada ustazah sekolah itu dan adik-adik. Nasyid pun nasyid juga, yang penting pelajaran. Itu yang menjamin anda.hurm. Tiba-tiba ada rasa macam nak apply KPLI tahun depan. Tahun ni da tak sempat~erk

3 comments:

ihsan said...

Fareed..apa lagi.. tahun depan DPLI la.. sama2 jadi cikgu.. haha

Farid. A said...

heheh..setiap kali nak KPLI atau DPLI mesti ternampak2 posting ke Sarawak..jadi gerun sket..huuhu

najah said...

emmm..boleh la thn gmbr2 kitaorg 2...hehe